nuffnag

Wednesday, April 20, 2011

tuka name blog :)

Assalammualaikum....

Waaaahhh..setahun sekali bru nk mengUpdate blog..huhu~ skg aku dlm minggu exam..1 paper da lepas,last paper on friday..Jahit tetap jahit wlupon kene study..haha:D sehari stop menjahit,bile stat jahit kekok plk..huahua:D 

Hmmm..aku rase da sebulan aku stat jahit felt..order pon semakin bertambah..Alhamdulillah :) nseb baek ade assistant free of charge yg tlg..nggeee~

Oleh krn aku buat blog nie mang tu promote n tayangkan sume keje2 felt aku,so aku rase baek aku tuka name blog aku nie..wlupon name nie comel tp nk tuka jgk la.!heee~

Tp nak bg nama ape???oouhhh damn.!*thinking-


ha.!letak je la nama same dkt fesbuk..org sng nk ingt..kan2?? ;) NurulFarhanCraft~ha.!oke la kot kan?ngeee~oke konfem.! :) Tp nnt2 la baru edit n tuka header blog nie..skg mase tuk tdo.!heee~


Model pakai cincin yg besau.!buat muke selambe je pki pegi cls..trend beb.! ;p


Pandangan dekat :) cincin bunga ros ~inspirasi dr google..hehe:)



Thank You :)

No comments: