nuffnag

Thursday, July 14, 2011

domo kun.!

Assalammualaikum..

Tengok tajuk kat atas tu mesti da tau kan aku jahit ape plk hari ni..DOMO KUN.! heee^^
tapi domokun nie pelik sbbnye die wane puple.! * wane febret tu^^

Membe aku Nadiah die yg order nie. Aku pon xpnah buat domo besa nie. Die ckap aku makin kreatif so die nak uji aku, suh aku buat macam-macam..da kes buli ni kan?? muahaha :D


 Sebenarnye die nak wane pink tp kain wane pink x ckup plak. haha :D



 Ha nie la die DOMO puple.
ade mcam pelik x tgok??
hahaha :D

 

Nie bahagian blkg~


Henpon tu bukan tuk jual ye..haha :D
saiz domo tu same dgn c3 aku yg wane puple jgk..
*sume nak puple.hee^^


Harap2 awak berpuas hati kite buat tuk awak nie ye nadiah ^^


Sekian utk mlm nie..gudnita u olls.! ;)



6 comments:

SADRINA MOHD RADZI said...

hahaha!!! bru perasan domo ni agak sindrom down..mata ngn mulut jarak sgt,....!

mira said...

ouhh aah laa...ptt la mcm plik je tgok...kuangasm ckp domo aku sindrom don.!hahaha:D

SADRINA MOHD RADZI said...

macam si pembuat!

mira said...

kuangasm.! ;p

kapurtulis said...

mcmne mira buat nie ?
cute ahh .
hehhehe ~
nak satu ! (^_____^)

mira said...

potong n jahit je :)
blh2..order la :)