nuffnag

Monday, September 5, 2011

Order !

Assalammualaikum...

Selamat Hari Raya semua!^^


Banyak sgt nak update sbenanye tp tgn tak bape nak rajin la plak..haha :D


Ni nak tunjuk order yg aku buat sepantas kilat before raya n alhamdulillah slmt smpi before raya :)




Ni order dari junior sekolah menengah dulu..
Hp vivaz for her boypren^^

Sama x?agak kebesaran ckit yg aku buat ni..hehe
sbb nak jhit tulisan tu kan so kne space luas ckit^^


Bahagian belakang~


Bahagian depan~


Ni order dari atia, junior sekolah menengah dulu gak.
Firstime buat binatang tapak sulaiman ni..
oke jadi jgak kan wlpon tak bape nak muncit sgt..haha!



Ni order my fren Ayu klok klok..haha :D

p/s: ayu,jgn mrh :) hihi~


Order yg nak di pos before raya~


Bilik yg man *har ! hahaha

Beberapa hari bilik aku rupe ni la..
Tak cukup buat kat lntai buat atas katil smpai cadar aku koyak la!hahaha

ganas sunnguh buat kerja nmpak sgt dok atas katil 24jam tu cpt koyak..muahaha!





Raya2 ni off mnjahit kjp tu pon mnyiapkan 1 bantal tuk bg
hadiah kt kwn yg da slmat nikah 2 ari lpas :)


nak tgok x rupe aku buat bantal tu?
jadi kot! *bangga. hahaha!







Taaaddaaaaa!
Ha ni la dia..besa die tak ukur la plak tp besa mcm bntal kusyen tuk sofa tu la.

Tapi aku geram skg sbb gmba bantal ni 1 je padahal aku da snap byk tp mne nth hlg aku tau..
isyhhhh!bikin hati panas ni..huhu~


So,  tak dapt la nk tunjuk sgt rupe sbena bantal ni..
bwh selamat pengantin baru tu aku ltak 2 love yg besa gedabak
 n dlm love tu ade name mereka si suami isteri^^
ha korang bayangkan la..haha


Skrg nak pulun wat order yg beratur2..
Adoyaiii..tapi asgment plak bwu dapat tadi..potong stim tol la sir ni time ni plak die nak bagi asgment..aritu2 taknak bagi.. haha!

Thanks 4 reading!




4 comments:

asiah abd ghaffar said...

kita punya ada kat sini la. terharunya... esok nk pos laju kat si dia..

mira said...

hehe..hope die suke^^

LubnaNajlaa said...

akq,,,,,,,,,,,,suke sangat...muuaahhh la ckit...ha3

mira said...

aina: hehe..nnt akk buat entry psl bntal kau lg tp tungu akk beli msin jhit dlu la..hihi..