nuffnag

Thursday, October 27, 2011

bantal jadi hadiah :)

Assalamualaikum...

Habis sudah assgment dan exam utk sem ni..lega ckit..baru la sng hati nak update. ye dak. hee^^

Sejak aku berkraf ni aku suke bg hadiah bantal kat org kawen. *org yg aku knal n kwn2 aku je la ye :)
Lau dlu tak berkraf2 lagi ni aku beli hadiah kat kedai je la.senang. Sekarang da tau buat sendiri lagi puas hati^^
Harap2 mereka hargai pemberian dan hasil tangan aku :)







Bantal pertama yg aku buat utk bagi hadiah kat adik junior aku^^ 
sblm ni aku pernah buat bantal tp tuk diri sendiri je la. 


Ni la pengantinnye tu. Da lame belangsungnye da. Raya ke-5 tak silap.
Semoga korang bahgia sampai akhir hayat^^


Baru minggu lepas aku buat 2 bantal lagi utk spupu aku kawen. 2 pasang skali. Seronok je tgok org kawen kan. Bila la plak turn aku. huhu~











Aku pulun buat bantal ni hari jumaat lepas. Siap jahit dalam kereta lagi. Gila semangat!haha.
Aku salah bajet mase,ingat pegi ari sabtu tu leka je buat lgpon aku nak kene siapkan asgment jgk.
Skali peginye ari jumaat. Mmg pantas la aku jahit huruf2 tu. huhu

Akhirnye aku tak sempat nak jahit tepi bantal tu sbb aku takde msin jahit.
Jahit tgn je plak tak dan. Sampai rumah makcik aku, tompang mesin jahit beliau. Siap bawak fiber lagi tu..nasib ckup. haha :D

Tapi sekarang aku da ade mesin jahit da so senang la nak buat bantal banykak2 ag pasni^^




Bantal yg tu utk pengantin yg ini^^ yg ni abgnye.
yg sebelah pengantin tu sila abaikan ;)








Untuk pengantin yg ni plak yg bwh ni bantal beliau^^
yg ni adiknye. sanding skali cmni senang. hehe




 
Tgok org kawen ni rase nak kawen jugak^^

Thanks 4 reading!


4 comments:

CikHoneyBee said...

cute la bantal tu. kreatif nye awk :)

mira said...

hehehe..thanks ;)
klu nak tempah pon blh:)

Kedai Lalaland said...

Kreatif!!

mira said...

baru2 lg belajar ni..hihi..terima kasih :)