nuffnag

Sunday, July 17, 2011

Creative Muse.!

Assalammualaikum..

Waaahhhh...! hari ni bejalan saja pusing2 abiskan duit. hahaha:D

Pagi2 lagi da keluar rumah prgi amek barang kt umah Alya Craft N Supply.

Pastu terus ke KL nak pergi Creative Muse 2 kat The Weld Center. One Craftmaya Online Shoppe ade bukak booth kt sane..Aku ade letak barang kat situ..tu saje pegi melawat..lagipon tak penah pergi event2 cmtu,so gayat cikit..haha:D


Selamat Datang.! :)
Adik tu tengok aku je..malu akak dik.!^^


Nie la rupe tuan punya booth.. 
Kak Rinie Maya. yg sebelah tu encik hubby die :)
 *tgok yg melambak atas meja tu sume barang aku la tu..haha:D

 

Ha nie barang2 aku :)
yg tu yg munge2 tu..yg love2 tu..
yg melambak2 tu..sume aku punye^^ 

 

Ha yg nie pon aku punye :)

 

Ni pon.! ;) 


Time aku datang nie tak ramai orang lagi maybe pagi lagi kan.orang dok syok tdo lagi..petang ramai la kot..
Aku pon ape lagi pusing la satu tempat mencuri2 gambar..hee^^




 

Suke gile tgok booth die nie..sume cantek2!colourfull.! :)






Comel2 kan? ^^



Ni pon lawa2 :)


Tgok.!isyhhhh..!grm tol tgok benda alah nie sume^^
aku sempat gak beli lace kt booth nie :)
*ikut ati sume aku nak beli..haha :D


Pixel2 yg dibuat oleh encik hubby kak rinie~
Suami isteri kreatif..bgos btul :)


Nie muka tak tau malu mana2 pon ada. haha:D

Mata satu yg aku pegang tu di buat dr kain verboa,
*eh,btul ke ha name die?bedal je. muahaha.
lembut sgt! best sgt buat pelok2..
40 hengget.! handmade oke.! ;)

Aku nak pose lagi, bateri camera plak abis.! bngang sekejap.!huhu~

Pastu da takde keje nak buat aku pergi melantak kt mcd depan booth2 nie je.. Pastu aku pergi lowyat beli usb keybord. Keyboard aku ni tak guna da. Huruf 'e' tak boleh tekan. Hangin je.!huahua~

Pastu pegi nagoya plak carik kain flannel. susah kot carik parking. jauh.! penat jalan kaki..haha:D
Murah je kain flannel ni rupenye tapi tak banyak pilihan la..geram tol.! beli ape yg ade je la~

Pastu terus balik kolej :)

Next week tak tau la aku nak buat ape plak..dok umah pegang jarum dgn benang je la^^

Thanks 4 reading.!


4 comments:

Dewi's Artwork Station said...

kolej mna kamu?

mira said...

lagenda,mantin.kt nilai.np kak?td klua..sori~

Awok's Kiter Craft (Awin) said...

aduh...terasa akak pon join skali g jalan2 ngan kamu bc n3 ni hehehe... kalau la akak duk KL lg mesti suker leh involve ngan event2 mcm ni.... huhu

mira said...

hehe~wlpon xbesa sgt tp sonok kan tgok2 craf org len..cuci2 mata.haha:D
akk dok mana?xpew la kak,akk trun la kl lau ade event ag..hihi^^