nuffnag

Sunday, July 31, 2011

Cute love brooch untuk raya.!

Assalammualaikum...

Selamat berpuasa korang.!puasa kan hari ni?^^
Ingat tak hari tu aku ade cakap aku ade item special tuk korang sempena nak raya nanti?
Aku tunggu hari pertama puasa utk update dan upload gamba^^

So,aku akan taaaadaaaaa.! kat korang ape gupe item tu.
Korang kene grab cepat tau sebab ni ade time bulan puasa ni je. Murah je okeh ! Lepas raya takde da :)

.
.
.
.
.
.
.
.
.


Taaaaadaaaaaaa.!
Ni la die cute love brooch^^
Macam hp strap love yang aku penah buat sebelum ni kan?
Mmg pon dari printed felt yg same cume yg ni lagi kecik.
simple je kan tp comel^^
Murah je!



Murah2 dr tadi tp tak sebut harga lagi kan.hehe^^

1pcs = RM1 SAHAJA
ha murah kan??

ape lagi rembat terus la 10pcs boleh bagi adik beradik,sedare mara,jiran semua :D




As usual model tak berbayar ni ade je kat mana2^^
Hari ni hari pertama puasa so baik la pakai baju kurung 
slps bape sem ntah tak pkai baju kurung.
hehehe^^

Nampak tak ade benda biru cenonet kat tepi kepala aku tu??
Tu la cute love brooch. aku rasmi dulu..hihihi~


p/s: Untuk bulk order pon boleh tapi kene inform awal2 ye^^

Thanks  4 reading.!