nuffnag

Monday, August 22, 2011

Kerepek MAK saya ! :)


Assalammualaikum...

Kejap je da nak raya kan. Masing2 sibuk buat kuih la, shoping baju raya la, ape la..
Aku pon bz gak nak siapkan tempahan sblm raya. Cewaahhh mcm amek tempahan jahit baju je..haha :D

Jgn kata aku je bz, mak aku lagi la bz. pagi ptg siang malam dok dgn getah pisang je la buat kerepek pisang.. huhu~ banyak woohhh..smpai tak muat la rumah letak kerepek2 yg menimbun ni.

Mak aku da pesan suruh balik tolong tp apakan  daya aku pon bz gak..harap maaf la ye mak ye.
takpe mak aku 'tough' lgpon mak aku ade 2 org asistant. Adik aku dgn ayah aku la. hehe :)




See my mum kerepek's.
sangat la penuh rumah dgn kerepek2 beliau :)


Pakai bakul kain pon boleh.



Kerepek mak aku ni femes au..
SeDAP dan TeBAIK wa ckp sama lu ! 
Lagi2 mkn 'fresh'2 lps keluar dari kuali, pergghhh! 2 kali round la 'ngunyah'. haha

Untung sape jadi pakwe aku tiap kali dtg je mak aku tapaukan 2 bungkus kerepek.
kerepek mak aku abis kt die je la. haha :D




Ha raya thn ni sape dtg rumah aku, korg mkn je la kerepek ye. 
Takde biskut2 mak aku tak sempat nak buat. 
Aku nak buat? 
Kirimsalam la weh! failed! haha :D


p/s : kpd sape yg nak tempah kerepek mak saya yg tiptop 
dan meletop ni sila la inbox
 saya yg comel ni kat FB ye^^


Thank 4 reading! 



No comments: