nuffnag

Wednesday, August 17, 2011

Macam sweet la plak tetibe :)

Assalammualaikum...

Setelah sekian lame tak update blog. RINDU ! HeHe^^
Sebabnye aku BZ dgn asgment yg tak sudah2 siapnye. Ni pon ade ckit lagi tp nak updated blog dulu sbb hati tengah munge nanti kalau lambat2 mood munge2 hilang plak..haha :D *poyo je

Aku mengalami ke'kecik'kan mata akibat tak tido malam tadi..nak siap asgment la katakan..semangat je.!hahaha

Pastu si buah hati plak nak datang amek barang. So, agak kelam kabut meng'gam' brooch love yg comel2 tu..

Kecian kt buah hati..die datang dari gombak lepas habis class semata2 nak amek barang kat aku n then hantar kat adik die plak kt mantin..terpaksa la sebab ade budak nak sok.
Budak siap ckp lau tak dapat sok die cancel oder..mana boleh.! da buat kot.. so,terpaksa la si buah hati aku datang jugak amek then trus balik gombak balik sbb die ade class kul 2..
* cian syg penat atas jln je..huhu

Dapat la jugak kiteowg jumpe skjp lps dkt 2 mingu tak jumpe.. huhu

Tapi hari ni die ter'sweet' sangat la plk..hahaha. aku pon tak tau kenapa die buat camtu..RINDU sgt la tu..hahaha :D

Sedang2 aku belek2 buku order yang die bawak, blah belakng skali ade tulis 'something' ! 



Apakah??!
Mcm tak percaya je
Pengakuan berani mati nie.haha:D
 Sbb die jarang nak tunjuk sweet die secara t'buka ni^^
sbb die pemalu cikit..aku je tak malu.hahaha.!

* ni adlh buku order craft aku, sume org tgok. malu la saya cmni^^

Bia la..bia sume org tau pakwe aku sayang aku * ceehhh bangga.haha



Ha amek kau jelas terang dan nyata.!

Love tu bkn die bg pon aku punye saje menambah seri 'kecintaan!
*tak blh blah.!haha



 edit cam klasik2 ckit^^
Pandai jgk aku edit kan..haha
buat wallpaper pon cun ni :)

Mata aku yg kecik trus normal besa blik.! haha :D


p/s to my buah hati :
 saya pon sayang pakwe saya !^^ 



Thanks 4 reading.!





2 comments:

faseha said...

ingat nanti after raya nak jual shawl balik. ok x?

mira said...

asl xjual time pose ni..mst rmai nk beli kan..ade blog..u blh la promote..hihi :)